CANTER OY
Spektri Business Park
Kvintti 4th floor
Metsänneidonkuja 12
02130 Espoo, Finland
Y: 0515158-8


Mitä teemme
Mitä tarjoamme
YRITYS
OTA YHTEYTTÄ
+358 10 315 6920
sales@canter.fi
etunimi.sukunimi@canter.fi
Spektri Business Park
Kvintti 4th floor
Metsänneidonkuja 12
02130 Espoo, Finland
Y: 0515158-8
+358 10 315 6920
sales@canter.fi
etunimi.sukunimi@canter.fi
Miksi tuotetiedonhallinta tekee liiketoiminnasta kannattavampaa
/in Ajankohtaista /by CanterKeskitetty tuotetiedonhallinta maksimoi tuotetiedon arvon liiketoiminnalle. Sen avulla asiakkailla on käytössään oikeat tiedot päätöksentekoa varten nopeasti muuttuvilla markkinoilla.Tuotetiedonhallinta vaikuttaa myös tuotteiden laatukokemukseen.
PIM-määrittely – kivempaa kuin luulisit
/in Blogi /by Katri KoskentaloMonelle jo pelkkä ajatus IT-määrittelyprojektista tuo tuskan hien pintaan. PIM-määrittelyissä on kuitenkin huomattavasti keskimääräistä IT-projektia helpompaa (ja kivempaa!), eikä tarvitse hävetä, vaikka ei kaikkea alan slangia valmiiksi osaisikaan.
Näin tehdään menestyksellistä kansainvälistä tuoteviestintää
/in Ajankohtaista /by CanterCanter järjesti yhdessä AAC Globalin kanssa Kansainvälisen tuoteviestinnän trendeihin keskittyvän asiantuntijatilaisuuden.
Laaja joukko markkinoinnin ammattilaisia kokoontui kuulemaan tämän vuoden tuoteviestinnän trendeistä Kansainvälisen tuoteviestinnän tapahtumaan tänä aamuna hotelli Clarioniin Helsingin Jätkäsaareen. Tapahtumassa yleisöä haastoivat tuoreilla näkemyksillä Sales Communicationsin perustaja Jani Aaltonen, Canterin toimitusjohtaja Patrik Palatz ja AAC Globalin markkinointi- ja kehityspäällikkö Stuart Reynish. Uusien ideoiden rinnalla sateista tammikuun tiistai aamua piristivät tapahtuman rento ja välitön tunnelma.
Hyvä haku tuo kauppaa
/in Blogi /by Janne CostianderHyvät hakuominaisuudet luovat verkkokaupoissa ja verkkopalveluissa loistavan käyttäjäkokemuksen. Esimerkiksi verkkokaupan konversioon voi palvelun haulla olla merkittäväkin vaikutus. Joidenkin tutkimusten mukaan sivustohakua käyttävien käyttäjien kohdalla konversio on jopa 50 % suurempi. Eli panostaminen hakutoimintoihin ja tuomalla ne helposti saataville voidaan konversiota nostaa merkittävästikin.
Hakukoneoptimoinnilla (SEO) pyritään vaikuttamaan siihen, että tuotteet löytyvät helposti orgaanisissa hauissa esim. Googlessa. Sivuston hakua kehittämällä taas voidaan vaikuttaa siihen, miten helposti tuotteet löytyvät palvelun sisällä.
Millainen sitten on hyvä haku? Mitä ominaisuuksia siitä tulee löytyä ja miten sitä hyödynnetään myynnissä ja markkinoinnissa?
ETIM ja muut alakohtaiset standardit
/in Ajankohtaista /by CanterYhtenäiset luokittelut tehostavat arvoketjua alusta loppuun Tuoreen uutisen mukaan koko rakennusalaa edustavat LVI-Teknisen Kaupan liitto, Rakennustietosäätiö ja Sähköteknisen Kaupan Liitto ovat sopineet yhteistyöstä tuotetietojen tarjoamiseksi yhdestä yhteisestä kanavasta. Uudessa mallissa kaikilla rakennusalan toimijoilla on mahdollisuus saada kattavat, heidän tarpeitaan palvelevat tuotetiedot yhdenmukaisessa muodossa nopeasti, yksinkertaisesti ja kustannustehokkaasti yhdestä kanavasta. Tämä uutinen on hyvä esimerkki yleisestä […]