Tule mukaan julkaisuautomaatiolla kasvua –tapahtumaan!

Tervetuloa isännöimäämme aamiaisseminaariin Espoon Spektri Business Parkiin.

Olemme koonneet laaja-alaisen puhujakaartin kertomaan siitä, kuinka myynti- ja markkinointimateriaalien julkaiseminen on muuttunut, ja kuinka uudet työnkulut otetaan yrityksessänne käyttöön tehostamaan liiketoimintaa, säästämään kustannuksia ja nostamaan asiakaskokemus uudelle tasolle.

Pakkausmerkintöjen vaatimukset tiukkenevat – Canterilta ratkaisu leipomo- ja konditoria-alalle

Suomen Leipuriliitto ja Canter ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka myötä Canter yhdessä kumppaninsa Taito Unitedin kanssa toimittaa reseptipalvelun (RESPA) leipomo- ja konditoriayritysten käyttöön. Pilvipalveluna tarjottava ratkaisu tuottaa automaattisesti pakkausmerkintöihin tarvittavat tiedot, kuten ainesosaluettelot, allergeenit ja ravintoarvot. Hankkeen taustalla on 13.12.2016 tiukkenevat vaatimukset pakkausmerkinnöille (EU:n elintarviketietoasetus). RESPA-hankkeesta hyötyvät leipomoiden lisäksi myös raaka-ainetoimittajat, sillä palvelun kautta toimittajat saavat […]

Canter mukana DAM Helsinki 2016 Digital Asset Management -seminaarissa

Canter on mukana CommunicationPro Oy:n järjestämässä DAM-seminaarissa 23.11.2016 tapahtumatalo BANKissa. Seminaari kokoaa yhteen kansainväliset huippupuhujat ja alansa osaavimmat asiantuntijat DAM-kehityksen alalta. Canterin toimitusjohtaja, Patrik Palatz, on mukana puhumassa julkaisuautomaation ja laadukkaan sisällön yhteennivoutumisesta. Lisäksi seminaarissa kuullaan puheenvuoroja uusista teknologioista, visuaalisista ratkaisuista, brändinhallinnasta sekä monipuolisia case-kertomuksia. Seminaari järjestetään 23.11.2016 klo 8.30 alkaen tapahtumatalo Bankissa. Ilmoittautuminen ja […]

Fredman kohti täydellistä keittiötä yhä täydellisemmän tuotetiedon avulla

Fredman on valinnut Canterin tuotetiedonhallinnan kumppanikseen. Canter toimittaa Fredmanille tuotetiedonhallinnan järjestelmän, Adeona PIM:n, sekä auttaa Fredmania optimoimaan tuotetiedonhallinnan prosesseja. PIMin lisäksi Fredman ottaa käyttöönsä Adeona Sales Toolin sekä Adeona Media Bankin, jotka tuovat merkittävästi lisäarvoa asiakaskommunikointiin. Adeona PIMin ansiosta kaikki tuotetieto saadaan keskitettyä samaan järjestelmään. Siten tuotetiedot on helppo julkaista nopeasti oikeassa muodossa eri kanaviin, […]

Digia Enterprise -asiakaspäivä 7.9.2016

Digia Enterprise -asiakaspäivä järjestetään tänä vuonna 7.9. Skandic Parkissa. Canter on jälleen mukana omalla ständillään tapahtumapaikalla. Pisteeltämme löydät kattavasti tietoa tuotetiedonhallinnan ratkaisuista ja asiantuntijamme ovat valmiina auttamaan ja opastamaan oikeanlaisen ratkaisun löytämisessä. Tervetuloa tutustumaan! Digia Enterprise -päivään pääset ilmoittautumaan oheisen linkin takaa, josta näet myös päivän kattavan ohjelman. Päivän ohjelma täällä. Nähdään Scandic Parkissa!