Asiakastyöpaja tuotetiedonhallinta

Asiakkaita osallistava Adeona PIM -tuotekehitystyöpaja

Me Canterilla olemme onnellisessa asemassa. Meillä on paljon pitkiä, hyviä asiakassuhteita ja asiakkaamme ovat osallistuneet aktiivisesti tuotekehitykseemme jo parinkymmenen vuoden ajan. Aivan alusta pitäen olemme halunneet kehittää tuotetta, joka on ennen kaikkea toiminnallisuuksiltaan ja käytettävyydeltään sellainen, että se palvelee suomalaisten tuoteyritysten globaaleja tuotetiedonhallinnan tarpeita optimaalisella tavalla.

Tänä aamuna työpajaamme kokoontui kokenut, kuudentoista Adeona PIM -järjestelmän käyttäjän joukko. Keskustelimme uuden sukupolven tuotteemme toiminnoista ja ideoimme yhdessä, miten niitä voisi edelleen kehittää. Jälleen kerran saimme todeta, että yksi plus yksi on enemmän kuin kaksi. Yhdistämällä kokemuksia ja tarpeita saimme useita hyviä ideoita käyttäjäkokemuksen edelleen kehittämiseksi.

Keskustelun aiheena oli mm. entistä monipuolisempi tuotemalli, rikastustilan seuranta, automaattiset linkitystoiminnot, käyttöoikeusmäärittelyt, kieliversioinnin työkalut, hakukoneoptimointi sekä paljon muuta.

Liiketoimintaympäristön kehitys ja julkaisukanavien määrän jatkuva lisääntyminen tuo tuotetiedonhallinnalle jatkuvasti uusia vaatimuksia. Meille on tärkeää vastata muuttuviin tarpeisiin ketterästi ja fiksusti kokonaisarkkitehtuuri huomioiden ja käytettävyyden siitä kärsimättä.

Suuri kiitos kaikille osallistujille!

Mikäli sinulla on mielessä kehityskohteita tai uusia tarpeita, ota meihin yhteyttä. Kaikki ideat ja palaute on meille erittäin arvokasta.

Lue lisää Adeona PIM 2017 -tuotteesta.