printti 5_canter

Päivitä tietosi julkaisuautomaation viimeisimmästä kehityksestä sekä sen tuomista tosielämän hyödyistä liiketoiminnallenne.

Olemme koonneet laaja-alaisen puhujakaartin kertomaan siitä, kuinka myynti- ja markkinointimateriaalien julkaiseminen on muuttunut, ja kuinka uudet työnkulut otetaan yrityksessänne käyttöön tehostamaan liiketoimintaa, säästämään kustannuksia ja nostamaan asiakaskokemus uudelle tasolle.

Tilaisuus on päättynyt.

Puhujina tilaisuudessa ovat:

Rick Coope (UK), joka on rakentanut uransa julkaisujen ja printtiautomaation saralla. Rick on työskennellyt mm. Afgalla ja Kodakilla. Nykyisin hän valmentaa yrityksiä julkaisuautomaatiossa ja tuoteviestinnässä kumppanimme Priintin Global Business Development Directorin roolissa.

Thorsten Hamannilla (Saksa) on vuosikymmenien kokemus julkaisemisesta ja hän, jos kuka tuntee alan mahdollisuudet ja sudenkuopat läpikotaisin. Tällä hetkellä hän työskentelee Laudert GmbH + Co:n Senior Consultantin tehtävissä. Esityksessään hän käy läpi asiakastarinoita Euroopasta mm. Jack Wolfskin.

Juha Kauhajärvi, työskentelee Business Controllerina Perkolla, missä käytetään Canterin Adeona-järjestelmää myynti- ja markkinointimateriaalien julkaisuun. Juha kertoo meille kuinka Perkon markkinointi on kehittynyt julkaisuautomaation myötä sekä sen mukanaan tuomista taloudellisista hyödyistä koko yritykselle.

Pia Helenius on Mediqin Marketing Communications Manager. Mediqin liiketoiminnassa sekä sähköiset että painetut luettelot ovat keskeinen myynnin kanava. Pia jakaa meille Mediqin tarinan matkasta julkaisuautomaatioon, miten sitä on kehitetty ja mitkä ovat olleet sen keskeiset hyödyt Mediqin liiketoiminnalle.

Lue lisää julkaisuautomaatiosta blogistamme

Lisätietoja
if.re1508448066tnac@1508448066ofni1508448066