Asiakaskokemuksia

Martela

Martela osallistui uuden Adeona Media Bankin kehitykseen. Tavoitteena oli saada aikaan kuvapankki, joka olisi mahdollisimman käyttäjäystävällinen ja helppo ylläpitää. Lopputuloksena saatiin täysosuma aineistojen jakeluun.

Laattapiste-Pukkila Oy

Laattapiste-Pukkila Oy panostaa masterdata-periaatteella tuotetietoon. Adeonan ja Laattapiste-Pukkilan tiet kohtasivat ensimmäisen kerran vuonna 2016. Tuolloin yhteistyöhön ei kuitenkaan lähdetty, koska silloinen Adeona PIM ei täyttänyt Laattapisteen kaikkia vaatimuksia. Kuusi vuotta myöhemmin tilanne oli toinen.

FSM Oy

FSM Oy löysi Adeona PIMistä kaiken, mitä kaipasi. Tuotetietojen käsittely ja rikastaminen on helpottunut huomattavasti.

Reka Kaapeli

Reka Kaapelille on tärkeää toimittaa asiakkaille tietoa juuri siinä muodossa, kuin he sitä kaipaavat. Adeona PIM:in avulla ajantasainen tieto soljuu kaikkiin kanaviin.

Markkinointijohtaja Mirja Serkelä, Hedengren

Hedengren

Hedengren on turva- ja talotekniikan maahantuoja ja asiantuntija, joka valmistaa itse ja maahantuo turvatekniikan järjestelmien johtavia brändejä. Hedengren on ollut Adeona PIM -tuotetiedonhallinnan käyttäjä jo toistakymmentä vuotta.

Orient Occident

Adeona-järjestelmä on keskeinen osa Orient Occidentin tuotetietohallintaa. Adeona rikastaa tuotetiedot lisäämällä tuotteiden tekniset tiedot, hoito-ohjeet, asennusohjeet ja paloturvaluokat – kaikki mitä sisustamisen ammattilaiset tarvitsevat.

KoneBoss

KoneBossille suunniteltu jälleenmyyjien verkkokauppa tarvitsi tuekseen ohjelmiston, joka mahdollistaisi tuotetiedon jalostamisen ja tuotekuvien sujuvan hallinnoinnin.