Canter referenssit

Autamme asiakkaitamme luomaan entistä parempia asiakaskokemuksia asiayhteyteen parhaiten soveltuvan tuotetiedon avulla.  Adeona PIM -järjestelmän avulla asiakkaamme:

  • tallentavat tiedon vain kertaalleen yhteen paikkaan
  • löytävät tiedon aina, kun sitä tarvitsevat
  • voivat julkaista tietoa rajattomasti suodatettuna eri kanavien tarpeisiin
  • pystyvät varmistamaan tuotetiedon korkean laadun
  • myyvät enemmän
  • vähentävät reklamaatioiden määrää
  • saavat entistä tyytyväisempiä asiakkaita

Yhteydenottopyyntö

Jätäthän meille yhteystietosi ja kerro mistä haluaisit keskustella, niin otamme sinuun yhteyttä.

Ajantasaista brändinhallintaa

Tuotetiedonhallinnan ja julkaisuautomaation avulla Oy Perkko varmistaa asiakkailleen laadukkaan tuotekokemuksen eri julkaisukanavissa. Myös Perkon päämiehet voivat luottavaisin mielin laskea sen varaan, että Perkon edustamat brändit esitetään eri myyntikanavissa oikeilla ja ajantasaisilla tuotemateriaaleilla.

Tuotetiedonhallinta on ollut Perkolle kannattava investointi. Sen avulla myyntiä on saatu kasvatettua merkittävästi ja varaston kiertonopeutta parannettua.

ajantasaista brändinhallintaa
AMO Canter PIM

Adeona Sales Tool auttaa Amoa keskittymään asiakkaaseen

Autoimme Amoa ratkaisemaan tuotemarkkinoinnin ja myynnin haasteet Sales Toolin avulla. Materiaalien tekemisen nopeuduttua aikaa vapautuu yhä enemmän asiakasta varten ja myynnin tekeminen on tuloksekkaampaa.

Sen lisäksi, että myynti- ja markkinointimateriaalit valmistuvat nopeammin, on tuotetiedot keskitetty yhteen paikkaan, jonka ansiosta ne ovat helposti kaikkien löydettävissä ja päivitettävissä.

Uusia mahdollisuuksia Martelan digimaailmaan

Martelassa visuaalisuus on keskeisessä roolissa myynnin ja markkinoinnin tekemisessä. Taustalla toimiva tuotetiedonhallinnan ohjelmisto Adeona PIM mahdollistaa sen, että tieto on tallennettuna yhteen paikkaan ja on nopeasti oikeana kaikkien käytössä.

Tuotteisiin liittyvän tiedon, kuten kuvien ja manuaalien jakaminen on sujuvaa Mediapankin kautta. Sales Toolin käyttöönoton myötä myyjät saavat tarjoukset tehtyä muutamalla napin painalluksella.

Keskolla asiakaspalvelu ja brändi edellä

Keskon Rakentamisen ja talotekniikan kaupalla on hallittavanaan yli 100 000 tuotenimikettä. Sähköisen kaupan kasvattaessa osuuttaan on resursseja kohdennettava sinne, missä asiakkaat liikkuvat.

Asiakkaita ja Rakentamisen ja talotekniikan henkilökuntaa palvelee Adeona PIM moduleineen, joka mahdollistaa tiedon jakamisen nopeasti useisiin eri kanaviin ja nopeasti asiakkaiden käyttöön.

Etra kasvattamassa kilpailuetua

Etra on teknisen kaupan erikoisliike, jonka laaja tuote- ja palveluvalikoima vastaa teollisuuden tarpeisiin. Etran 300 000 tuotenimikkeestä kolmannes on aktiivisesti asiakkaiden käytössä, jolloin myös asiakkaan tarvitsemia tietoja on runsaasti.

Tiedon määrä on hallittavissa Adeona PIMin avulla. Kun tuotetiedoilla on keskitetty paikka, jossa niitä voidaan rikastaa ja josta ne voidaan nopeasti jakaa eteen päin eri kanaviin, saadaan tieto asiakkaan hyödynnettäväksi parissa päivässä.

Etra Canter

Asiakkaitamme