RATKAISUJA TIEDONHALLINTAAN JA JULKAISEMISEEN

Tehokkaat tuoteprosessit, automatisoitu monikanavajulkaisu sekä odotukset ylittävä asiakaskokemus. Niistä syntyy tuloksellista liiketoimintaa. Emme ole pelkkä järjestelmätoimittaja, vaan autamme rakentamaan lisäarvoa tuottavia palveluja.

shutterstock_653195245-[Converted]_06

Autamme tarvekartoituksessa, suunnittelemme tarpeisiinne parhaiten soveltuvan ratkaisun, hoidamme yhdessä kanssanne käyttöönoton ja ylläpidämme sekä kehitämme ratkaisua kanssanne muuttuvien tarpeiden ja kehittyvien teknologioiden mukaan. Haluamme toimia kumppaninanne koko tuotehallintaprosessin elinkaaren ajan.

Tuotetiedonhallinta, aineistonhallinta ja samanaikaisesti moneen kanavaan tapahtuva tuotejulkaisu ei ole vaikeaa, kun käytössä ovat juuri yrityksesi tarpeisiin parhaiten soveltuvat työkalut ja käytännöt. Asiantuntijoillamme on tästä lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus. Tarjoamme mielellämme tämän kokemuksen käyttöönne.

Yhteydenottopyyntö

Jätäthän meille yhteystietosi ja kerro mistä haluaisit keskustella, niin otamme sinuun yhteyttä.

1 + 6 = ?

TIEDONHALLINNAN TEHOKKUUS

Vain yksi kymmenestä yrityksestä pitää tuotetietojaan täysin virheettöminä. Suurimmalla osalla yrityksistä päällekkäistä tuotetietoa tallennetaan lukuisiin erillisiin järjestelmiin.

Tuotetiedon hallinnan järjestelmällä (PIM) tiedon ylläpitäminen vain yhdessä, muihin järjestelmiin integroitavassa paikassa on mahdollista. PIM:in avulla virheiden määrä vähenee ja aikaa säästyy manuaalisesta rutiinityöstä.

Yli puolet PIM:in käyttäjistä sanovat saavansa siitä suoraa kilpailuetua mm. nopeamman tuotejulkaisun kautta.

Lue mitä PIM on ->

Lue kuinka Kesko on tehostanut tiedonhallintaa Adeona PIM:in avulla ->

Canter ratkaisut

PAREMPI ASIAKASKOKEMUS

Tutkimusten mukaan 70% ostoprosessista tehdään ennen myyjän kontaktointia ja lähes yhtä suuri osa ostoprosessista on digitaalista, myös yritysten välisessä kaupankäynnissä. Päätöksentekijöistä 80% pitää ostamisen helppoutta tärkeänä tekijänä ostopäätöksen teossa.

Asiakkaan tulee siis löytää oikeat tuotetiedot oikea-aikaisesti. Me autamme varmistamaan, että tämä toteutuu kaikissa ostopolun vaiheissa.

Lue lisää omnikanavaisesta tuoteviestinnästä ->

Lue minkälainen tuotetieto on asiakaskokemuksen kannalta tärkeää ->

AVOIMUUS JA JAKAMINEN

Datalla on merkittävä rooli tämän päivän liiketoiminnassa. Ajantasaiset tuotetiedot ovat tärkeitä niin hankinnassa, sisäisissä prosesseissa kuin asiakkaiden ostopolun vaiheissakin. Avoimuus ja tiedon jakaminen ovat aiheita, joista puhutaan paljon, mutta kuinka tietoa jaetaan tehokkaasti ja kuinka avoimesti sitä kannattaa jakaa?

Lue lisää tiedonjakamisesta Google-näkökulmasta ->

Lue blogi rajapinnoista ja niiden avoimuudesta->