vinnkejä verkkokauppaprojektiin

Vinkkejä verkkokauppaprojektiin

Kaverin kantapään kautta opittua – Yhdeksän vinkkiä verkkokauppaprojektiin Olen viimeisen parin vuoden aikana ollut mukana useammassa projektissa, jossa pystytetään uutta verkkokauppaa. Omana roolinani ja tulokulmanani on viran puolesta luonnollisesti tuotetietojen integraatio PIMistä verkkokauppaan, mutta samalla olen sivusta seurannut muitakin projektiin liittyviä asioita. Privaattielämässä olemme aloittelemassa talonrakennusprojektia ja näitä juttuja selvitellessäni huomasin, että vaikka kyse on […]

Uuden sukupolven Adeona PIM julkaisubileet

Tiistaina 30.10.2018 kokoonnuimme toimistollemme juhlistamaan uuden sukupolven Adeona PIM -tuotetiedonhallintaa. Ohjelmassa oli niin asiantuntijapuheenvuoroja, kuin verkostoitumistakin. Tilaisuuden aikana saimme taas kerran todeta, että tuotetiedonhallinnan parissa työskentelevät ihmiset ovat kerta kaikkiaan mahtavaa porukkaa. Tuotetiedonhallinnan kokemuksia jaettiin iloisessa ja vilpittömässä hengessä. Asiantuntijaesitykset alkoivat itseoikeutetusti Adeona PIM -tuotetiedonhallinnan ”isähahmon” Canterin CTO Janne Costianderin Adeonan tarinasta kertovalla esityksellä. Oli […]

uusi adeona PIM

Canter lanseeraa uuden sukupolven PIM -ratkaisun

Tuotetiedonhallintaan (englanniksi Product Information Management PIM) erikoistunut Canter Oy julkaisee uusimpaan teknologiaan pohjautuvan Adeona PIM -ohjelmiston, joka haastaa kansainväliset kilpailijansa. Ohjelmisto tuo tuoteyrityksille uusia keinoja kasvattaa myyntiään niin koti- kuin vientimarkkinoilla. Tutkimusten mukaan yritykset menettävät jopa 3,5% myynnistään joka vuosi huonosti hallitun ja puutteellisesti myyntikanavissa hyödynnettävän tuotetiedon takia1. ”Olemme havainneet, että yrityksillä menee keskimäärin neljä […]

tuotekokemus

Kuinka luoda asiakkaille yhtenäisiä tuotekokemuksia

Törmäsin McKinseyn artikkeliin yhteneväisyyden merkityksestä asiakaskokemuksen luonnissa. Se kolahti. Olen itse tutkinut asiakaskokemusta tuotekokemuksen näkökulmasta ja pannut merkille, että aivan liian usein yritykset keskittyvät asiakaskokemukseen yksittäisten kohtaamispisteiden näkökulmasta unohtaen kokonaisuuden.
Tässä blogissa vinkkejä yhteneväisen tuotekokemuksen luontiin.

Saara Mäkinen

Saara tuo asiakaspalveluumme monipuolista osaamista

Tuore palvelupäällikkömme Saara aloitti osana Canterin Customer Success -tiimiä syyskuun alussa, ja hänen vastuullaan on asiakastukemme koordinointi ja kehittäminen. Canterille Saara tuo mukanaan asiakaslähtöistä palveluasennetta sekä monipuolista tuotetiedonhallinnan ymmärrystä erityisesti käyttäjän näkökulmasta.