Tulevaisuutemme osaajat

Meillä Canterilla uskotaan yhdessä tekemiseen, avoimeen keskusteluun ja jokaisen tiimiläisemme tulevaisuuden polun tukemiseen. Pyrimme auttamaan nykyisiä taitavia osaajiamme kehittymään ja löytämään sen oman polun tulevaisuuden osalta, koska kaikilla menee hyvin, kun jokainen voi suunnata kohti sitä omaa polkuaan, rakentaa samalla yrityksen kasvua ja palvella hyviä asiakkaitamme. Kilpailu osaajista kiristyy koko ajan ja olemme jo vuosia […]

Orient Occident valitsi Canterin tuotetiedonhallinnan kumppanikseen

Orient Occident ja Canter ovat aloittaneet yhteistyön.   ”Hinnastojen tekeminen on ollut meille haasteellinen projekti. Adeona Sales Toolilla kuvalliset hinnastot saadaan tuotettua automaattisesti, yhtenäisellä ilmeellä. Näin saamme aikaa vapautettua asiakas-ja myyntityöhön.” Toimitusjohtaja Mikko Puputti Muita keskitetyn Adeona-PIM-ratkaisun hyötyjä ovat ensi vaiheessa mm. näyttävien kuvallisten tarjousten nopea tuottaminen. Lisäksi kuvat ja muut rikastavat tuotetiedot saadaan näkyville […]

Tuotetieto on meidän tärkeintä pääomaa

Olin muutama viikko sitten uuden asiakkaan luona, joka totesi että tuotetieto on tulevaisuudessa heidän tärkeintä pääomaa. Laadukkaan tuotetiedon avulla tuotteet myydään ja he voivat saavuttaa isot tavoitteet, kuten liikevaihdon tuplaaminen parin seuraavan vuoden aikana. Mm. verkkokaupan ylläpitäminen ilman kunnollista prosessia ja työkaluja on heille mahdotonta, puhumattakaan toiminnan laajemmasta kehittämisestä.

iPad-runoudesta sähköä markkinointiin

Markkinoinnin ammattilaiset murehtivat toisinaan problematiikkaa, jota sähköiset palvelut tuovat mukanaan. Monet ovat tuottaneet jopa vuosikymmeniä printtimateriaalia, ja siksi paperille on helppo tuottaa lauseita. Tuoteluettelon kronologisuus tai A4-lehtisen tilarajoitukset toimivat tuttuina raameina kirjoittamiselle. Sähköisten esitystapojen (esim. verkkokaupan, www-sivujen ja wow-appisten) mahdollisuudet sen sijaan hämmentävät. Tartutaan härkää sarvista. Tulevaisuudessa ei kannata toistella sekä printissä että verkkokaupassa: “Tämä […]