Canter helmikuun Print & Media lehdessä

Toimitusjohtajamme Patrik Palatz kertoo tuotetiedonhallinnan strategisesta roolista tehokkaassa markkinoinnissa helmikuun Print & Media -lehdessä. Print & Media on Suomen johtava graafisen alan asiantuntijalehti. Lehden voi tilata alla olevasta linkistä. http://www.pmlehti.fi/

Canter mukana Digia Enterprise -käyttäjäpäivillä 14.11.2013

Canter osallistuu torstaina 14.11.2013 yhteistyökumppaninsa Digian järjestämään Digia Enterprise -käyttäjäpäivään. Päivän aikana jaetaan vinkkejä arjen tehostamiseen asiantuntijoiden ohjeistuksella, niin ohjelmistoesitysten kuin konkreettisten esimerkkien kautta. Tule tutustumaan erilaisiin liiketoimintaasi tukeviin ratkaisuihin ja palveluihin. Lisää tietoa tapahtumasta oheisesta linkistä. www.digia.com/fi/Yritys/Tapahtumat/Digia-Enterprise–kayttajapaiva-14112013/ Tervetuloa!

PIM verkkokaupan menestystekijänä -aamiaistilaisuus 13.11.2013

Digitaalinen murros muovaa jakeluketjuja ja vaikuttaa myös yritystenväliseen kaupankäyntiin. Samanaikaisesti informaation määrä kasvaa ja kanavakirjo laajenee. Miten tätä jatkuvasti muuttuvaa kokonaisuutta pitäisi kehittää ja hallita? Entä testatut parhaat käytännöt? Tule kuulemaan näkemyksiämme ja vaihtamaan ajatuksia keskiviikkona 13.11.2013, mihin suuntaan verkkokauppa ja tuotetiedonhallinta kehittyvät. Kuulemme myös kaksi erittäin mielenkiintoista asiakasnäkökulmaa Rautakeskolta ja Dermalogicalta. Tarjoilemme painavan asian […]

Canter mukana Verkkokauppa 2013 -tapahtumassa 29.10.2013

Canter on mukana Talentum Eventsin järjestämässä Verkkokauppa 2013 -tapahtumassa tiistaina 29.10.2013 Helsingin Pörssitalolla. Tapahtumassa käsitellään mm. inspiroivan ja yhteisöllisen verkkokaupan ominaisuuksia ja verkkomaksamisen turvallisuutta ja sujuvuutta sekä tiedonhallintaa. Lisää tietoa tapahtumasta oheisesta linkistä. www.talentumevents.fi/tapahtumat/leadingevents/verkkokauppa+2013/a2188229 Tervetuloa!

Printtiautomaatiolla tehoja markkinointiin – aamiaisseminaari 6.6.2013

Tuotemarkkinointi on muuttunut. Tule kuulemaan näkemyksiämme mikä on printin rooli monikanavaisessa asiakaskohtaamisessa, miksi keskitetty tuotetiedonhallinta on tärkeä elementti kanavakirjon kasvaessa, miten InDesign-julkaisuprosessia voidaan tehostaa sekä mitä voimme oppia Keski-Euroopan markkinoilta. Seminaarin sisältö ei onneksi jää vain puheen tasolle, vaan tarjoilemme lisukkeeksi myös mielenkiintoisia käytännön esimerkkejä. Luvassa on siis rautaisannos teoriaa ja käytäntöä. Keynote-puheenvuoron antaa alan […]