PIM verkkokaupan menestystekijänä -aamiaistilaisuus 13.11.2013

Digitaalinen murros muovaa jakeluketjuja ja vaikuttaa myös yritystenväliseen kaupankäyntiin. Samanaikaisesti informaation määrä kasvaa ja kanavakirjo laajenee. Miten tätä jatkuvasti muuttuvaa kokonaisuutta pitäisi kehittää ja hallita? Entä testatut parhaat käytännöt? Tule kuulemaan näkemyksiämme ja vaihtamaan ajatuksia keskiviikkona 13.11.2013, mihin suuntaan verkkokauppa ja tuotetiedonhallinta kehittyvät. Kuulemme myös kaksi erittäin mielenkiintoista asiakasnäkökulmaa Rautakeskolta ja Dermalogicalta. Tarjoilemme painavan asian […]

Canter mukana Verkkokauppa 2013 -tapahtumassa 29.10.2013

Canter on mukana Talentum Eventsin järjestämässä Verkkokauppa 2013 -tapahtumassa tiistaina 29.10.2013 Helsingin Pörssitalolla. Tapahtumassa käsitellään mm. inspiroivan ja yhteisöllisen verkkokaupan ominaisuuksia ja verkkomaksamisen turvallisuutta ja sujuvuutta sekä tiedonhallintaa. Lisää tietoa tapahtumasta oheisesta linkistä. www.talentumevents.fi/tapahtumat/leadingevents/verkkokauppa+2013/a2188229 Tervetuloa!

Printtiautomaatiolla tehoja markkinointiin – aamiaisseminaari 6.6.2013

Tuotemarkkinointi on muuttunut. Tule kuulemaan näkemyksiämme mikä on printin rooli monikanavaisessa asiakaskohtaamisessa, miksi keskitetty tuotetiedonhallinta on tärkeä elementti kanavakirjon kasvaessa, miten InDesign-julkaisuprosessia voidaan tehostaa sekä mitä voimme oppia Keski-Euroopan markkinoilta. Seminaarin sisältö ei onneksi jää vain puheen tasolle, vaan tarjoilemme lisukkeeksi myös mielenkiintoisia käytännön esimerkkejä. Luvassa on siis rautaisannos teoriaa ja käytäntöä. Keynote-puheenvuoron antaa alan […]

Aspo tehostaa tuotetiedon hallintaa Adeona PIM -järjestelmällä

Aspo-konserni on ottanut käyttöön Adeona PIM -järjestelmän tuotetiedon keskitettyyn hallintaan. Adeonassa ylläpidetään konsernin eri yritysbrändien tuotetietoa usealla kielellä. Adeona PIM on integroitu Aspon Infor M3 -toiminnanohjausjärjestelmään sekä Infor M3 e-Sales -verkkokauppaan. Adeonasta tuotetaan Aspon eri yritysbrändien verkkokauppoihin rikastettua tuotetietoa: tuotekuvauksia, tuotekuvia sekä liitteitä. Adeonan aineistonhallinnan avulla Aspo saa jaeltua kaiken digitaalisen aineiston tehokkaasti sekä sisäiseen […]

Martela ratkaisee tuotetiedonhallinnan haasteet Adeona PIM:n avulla

Martela Oyj on ottanut käyttöön Adeona PIM -järjestelmän ratkaistakseen globaalin toimintaympäristön asettamat haasteet tuotetiedon hallinnalle. Adeona PIM mahdollistaa kaikissa Martelan julkaisukanavissa ja kieliversioissa käytettävän tuotetiedon keskittämisen yhteen järjestelmään. Järjestelmän käyttöönoton myötä päällekkäinen ylläpitotyö vähenee ja tuotetiedon laatua, saatavuutta ja yhtenäisyyttä saadaan parannettua merkittävästi kaikissa toimintamaissa.   Uudet julkaisukanavat käyttöön vaiheittain Ensimmäinen käyttöönotettu julkaisukanava Adeona PIM:ssä […]