tuotekokemus

Kuinka luoda asiakkaille yhtenäisiä tuotekokemuksia

Törmäsin McKinseyn artikkeliin yhteneväisyyden merkityksestä asiakaskokemuksen luonnissa. Se kolahti. Olen itse tutkinut asiakaskokemusta tuotekokemuksen näkökulmasta ja pannut merkille, että aivan liian usein yritykset keskittyvät asiakaskokemukseen yksittäisten kohtaamispisteiden näkökulmasta unohtaen kokonaisuuden.
Tässä blogissa vinkkejä yhteneväisen tuotekokemuksen luontiin.

Saara Mäkinen

Saara tuo asiakaspalveluumme monipuolista osaamista

Tuore palvelupäällikkömme Saara aloitti osana Canterin Customer Success -tiimiä syyskuun alussa, ja hänen vastuullaan on asiakastukemme koordinointi ja kehittäminen. Canterille Saara tuo mukanaan asiakaslähtöistä palveluasennetta sekä monipuolista tuotetiedonhallinnan ymmärrystä erityisesti käyttäjän näkökulmasta.

Kaisa Rolig

Kaisa vahvistaa Canterin tiimiä asiakaskeskeisellä ratkaisukehitysosaamisellaan

Kaisa Rolig aloitti Canterilla liiketoiminnan kehitysjohtajana toukokuun alussa ja hänen vastuullaan on Customer Success -yksikön menestys ja kehittäminen. Kaisa vahvistaa Canterin osaamista erityisesti konsultoinnin, asiakaskohtaisen ratkaisukehityksen, sekä ketterien ohjelmistokehitystiimien ja projektien johtamisen osalta.

#nomorecopypaste

Markkinointi kohtaa teknologian

”Markkinointi kohtaa teknologian” oli yhdeksännen priint:day’n motto. Tapahtuma kokosi yhteen suuren joukon julkaisuautomaation ammattilaisia aurinkoiseen Montabaurin linnaan Etelä-Saksaan. Tässä kooste tapahtuman annista.

Tuotetiedonhallinta tekee liiketoiminnasta kannattavampaa

Miksi tuotetiedonhallinta tekee liiketoiminnasta kannattavampaa

Keskitetty tuotetiedonhallinta maksimoi tuotetiedon arvon liiketoiminnalle. Sen avulla asiakkailla on käytössään oikeat tiedot päätöksentekoa varten nopeasti muuttuvilla markkinoilla.Tuotetiedonhallinta vaikuttaa myös tuotteiden laatukokemukseen.