Kuvien julkaisu nettisivuilla

Kuvaformaatteja tulee ja menee. Välillä on vaikea pysyä kärryillä minkälaisia kuvia olisi fiksuinta käyttää nettisivuilla huomioiden sivuston nopeuden, kuvien laadun, hakukoneoptimoinnin jne. Mikael Bosund kirjoitti blogin, joka vastaa nettisivujen kuvia koskeviin kysymyksiin ja tarjoaa hyviä käytäntöjä.

Skaalautuva, monipuolinen tuotetiedonhallinta

Monipuolinen ja skaalautuva tuotetiedonhallinta

Reilu vuosi sitten julkaisimme uuden sukupolven version Adeona PIM -tuotetiedonhallinnan järjestelmästä. Ensimmäinen vuosi uuden tuotesukupolven kanssa on ollut rohkaiseva ja lisännyt entisestään uskoa siihen, että olemme oikealla tiellä. Kuvaan tässä hieman mitä taustalla on tehty ja mitä ensimmäisen vuoden aikana on tapahtunut.

Tuotedatan rakenne kannattaa laittaa kuntoon ennen verkkosivu-uudistusta – kolme painavaa syytä

Tämänkertaisessa blogissamme kirjoittaa kumppanimme Karhu Helsinki Oy:n perustaja ja asiakkuusjohtaja Timo Salminen. Timo kirjoittaa Karhun kokemuksista verkkosivustoprojekteista, joissa on yhtenä tärkeänä elementtinä tuotedata.
Tärkeä oppi näistä projekteista on: tuotedatan rakenteen määrittely kannattaa tehdä ennen kuin dataa tuodaan verkkosivuille. Blogissaan Timo avaa tälle syitä.

Etran ja Canterin yhteistyön hedelmänä on yhä parempi asiakaspalvelu

Etra on tehnyt vuosia tiivistä yhteistyötä Canterin kanssa. Tuotetiedon hallinnan prosesseja on kehitetty yhdessä Canterin Adeona PIM-ohjelmistoa hyödyntäen. Tuloksena on syntynyt toimiva ja tehokas tuotetiedon rikastamisprosessi, joka mahdollistaa asiakkaiden entistä paremman palvelemisen.

Adeona PIM kokemuksia dog

Adeona PIM kokemuksia ensimmäisen vuoden jälkeen

Toimistollamme juhlittiin uuden sukupolven Adeona PIM tuotetiedonhallinnan 1-vuotissyntymäpäivää. Uutisessa kooste Suomalaisen Kirjakaupan ja Leipurin Oyj:n esityksistä sekä esityksestä, jossa kerrotaan miten saadaan lisää älyä tuotemyyntiin.