Haemme joukkoomme sovelluskehittäjää

Nyt olisi tarvetta täyden pinon kehittäjälle, jolla on kokemusta niin palvelinpään kuin selainpuolenkin koodista sekä nykyaikaisista ohjelmistoalan työkaluista.

Haemme kokopäiväistä sovelluskehittäjää Adeona PIM tuotetiedonhallintajärjestelmän tuotekehitystiimiimme.

Mitä PIM on?

PIM! Asiakastyytyväisyyttä ja voittoa

Törmäsin juuri Aku Ankan taskukirjan kanteen, jossa Aku tuijotti kanaa silmät ymmyrkäisinä. Kirjan nimi oli “PIM! Hypnoosia, mentalisteja ja höpötietoa”. Niin paljon kun uskonkin meditaation voimaan ja jopa hypnoosiin, niin minulle PIM ei tarkoita sitä. Minulle PIM on kaiken tuon vastakohta: oikeaa tietoa siellä ja silloin kun sitä tarvitaan. PIM on se puoli markkinoinnin automaatiosta, […]

Julkaisuautomaatiolla kasvua liiketoimintaan

Järjestimme 6.9.2017 julkaisuautomaatiota käsittelevän seminaarin. Tilaisuudessa käsiteltiin markkinoinnin automaatiota vähemmän puhutusta näkökulmasta, printtijulkaisun kautta. Automaatio turvaamassa hyvän asiakaskokemuksen Tämän päivän digitalisoituneessa maailmassa on helppo unohtaa kuinka suuri merkitys painettavilla julkaisuilla on edelleen liiketoiminnalle. Rick Coope, Priin Groupista esitteli meille metrokartan muotoon piirretyn havainnollistuksen sekä digitaalisista että painetuista materiaaleista, joita asiakkaamme kohtaavat ostopolkunsa aikana. Hyvän asiakaskokemuksen […]

Onmi-channel publishing automation

Mitä kaikkea markkinoinnissa kannattaa automatisoida?

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi ovat markkinoinnin kuumia puheenaiheita. Ihmiset keskittyvät sisällöntuotantoon ja automatiikka hoitaa viestit potentiaalisille asiakkaille juuri siellä ja silloin kun niitä kaivataan. Markkinoinnin automaation järjestelmä korvaa kymmenen erillistä järjestelmää ja vähentää merkittävästi manuaalityötä. Mutta kykeneekö perus markkinoinnin automaatio hoitamaan kaiken julkaisun kaikkiin kanaviin? Oman kokemukseni mukaan kannattaa selvittää vaihtoehtoja myös monikanavaisen julkaisun automatisointiin […]

Julkaisuautomaatiolla kasvua –tapahtuma

Tervetuloa isännöimäämme aamiaisseminaariin Espoon Spektri Business Parkiin.

Olemme koonneet laaja-alaisen puhujakaartin kertomaan siitä, kuinka myynti- ja markkinointimateriaalien julkaiseminen on muuttunut, ja kuinka uudet työnkulut otetaan yrityksessänne käyttöön tehostamaan liiketoimintaa, säästämään kustannuksia ja nostamaan asiakaskokemus uudelle tasolle.