Tuotehallinta menestystekijäksi vuonna 2021
Webinaarisarja – ilmoittaudu sarjan viimeiseen webinaariin!
Tänä keväänä on ollut mahdollisuus syventää tuotetiedonhallinnan osaamista monelta eri kulmalta laajan webinaaritarjontamme kautta. Torstaina 15.4. klo 9.00 on vuorossa ”Tuotehallinta menestystekijäksi 2021” -webinaarisarjan viimeinen osa – Sadonkorjuu, jossa kerätään tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa. Ehdit vielä ilmoittautua mukaan!
Mukana keskustelussa tuotetiedonhallinnan, markkinoinnin ja verkkokaupan asiantuntijoita sekä yrityksiä jakamassa kokemuksiaan ja parhaita oppejaan.
- Osa 3 – Sadonkorjuu: Tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa – Ilmoittaudu tästä
Sadonkorjuu: Tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa
Osa 3, jossa kerätään tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa
Webinaarin aluksi Martelan Markkinointijohtaja Hannele Peltonen kertoo, kuinka Martela on hyödyntänyt tuotetiedonhallintaa brändinhallinnan työkaluna sekä markkinoinnissa jo kymmenen vuoden ajan. Tänä päivänä ja tulevaisuudessa tuotetiedonhallintaa hyödynnetään yhdessä käyttäjädatan kanssa entistä monipuolisemmin myös osana Martelan Workplace As A Service -tarjoomaa.
Seuraavaksi Avenlan toimitusjohtaja Thomas Salokangas avaa kuulijoille tuotehallintaa syvemmällä tasolla. Hän kertoo useista eksoottisemmistakin esimerkeistä sen hyödyntämisestä asiakkuuden eri vaiheissa.
Lopuksi Canterin ja Avenlan asiantuntijat syventävät keskustelua asiakasdatan ja tuotedatan yhdistämisestä sekä mahdollisuuksista, joita tämä avaa yrityksille.
Webinaarin asiantuntijat
Hannele Peltonen, Marketing Director, Martela Oyj
Patrik Palatz, CEO, Canter Oy
Thomas Salokangas, CEO, Avenla Oy