Tuotetiedonhallinta myynnin ja markkinoinnin vauhdittajana

Miten myynti ja markkinointi yrityksessänne sujuu? Käyttääkö myynti aikaansa asiakkaiden Myynti tuotetietojen perässäluona vai toimistolla tuotetietoja metsästäen? Käyttääkö markkinointi aikansa luovaan sisällöntuotantoon vai tuotetietojen päivittämiseen? Ovatko tuotteenne myyntivalmiita heti, kun ne saapuvat varastoon vai kestääkö niiden saaminen myyntikanaviin ja -materiaaleihin liian kauan?

Onko yrityksellänne tarve PIM tuotetiedonhallintaan?

  • Tuotetiedon hallinnan (PIM) avulla dataa rikastetaan sisällöillä, joita asiakkaasi eri kanavissa tarvitsevat.
  • Luot vaikuttavampia tuotekokemuksia asiakkaillesi koko ostopolun ajan, kanavasta riippumatta.
  • Myyjä saa tuotetiedot tarjouksiin ja esityksiin napin painalluksella.
  • Markkinoinnin aika vapautuu kanavakohtaisesta tiedonsyötöstä tuottavampaan työhön.
  • Tuotetiedon hallinta kasvattaa myyntiä , nopeuttaa tuotteen markkinoilletuontia ja parantaa asiakas- ja työntekijäkokemusta.

tuotetiedonhallinta hyödyt

Me Canterilla olemme tehneet tuotetiedonhallintaa suomalaisten yritysten kanssa jo lähes kahdenkymmenen vuoden ajan. Toimittamissamme Adeona PIM -järjestelmissä on miljoonia tuotteita tuhansia käyttäjiä ja niitä on integroitu satoihin muihin järjestelmiin.

Omien asiakkaittemme sekä asiakkaittemme asiakkaitten tuotekokemus on liiketoimintamme perusta.