Aamiaistilaisuus: PIM monikanavaisen markkinoinnin mahdollistajana – Case Martela

Inspiring Cross-Channel Marketing

Globaali, monikanavainen tuotemarkkinointi haastaa organisaatioita keskitettyyn tuotetiedonhallintaan. Kustannustehokkaiden toimintamallien löytäminen jatkuvasti kehittyvässä myynti- ja markkinointiympäristössä on usein haasteellista ja vaatii koneiston taakse keskitetyn ratkaisun. Martelan globaalin web-uudistuksen myötä organisaatiossa kartoitettiin tuotetiedonhallinnan tarpeet perusteellisesti. Projekti avasi silmät siihen, mitä tuotetiedonhallinta voi parhaimmillaan olla.

Tule kuulemaan miten Martela on ratkaissut globaalin myynnin ja markkinoinnin haasteitaan tuotetiedonhallinnan keskittämisellä!

Kuulemme mm. miten Adeona PIM tukee Martelan brändinhallintaa ja palveluliiketoiminnan kehittämistä, miten järjestelmä mahdollistaa tuoteinformaation tehokkaan jakelun asiakkaille ja sidosryhmille monikanavaisesti sekä mitä uusia työkaluja ja toimintatapoja organisaatiossa on otettu käyttöön. Kuulemme myös hieman tuotetiedonhallinnan vastuullisista ja ekologisista ulottuvuuksista.

Tilaisuus järjestetään Martelan päätoimitiloissa keskiviikkona 11.6.2014 klo 08.30 alkaen. Tarjoilemme tilaisuudessa runsaan aamiaisen, jonka parissa pääset tapaamaan Canterin ja Martelan väen lisäksi kollegoitasi muista yrityksistä. Tervetuloa!