Aspo tehostaa tuotetiedon hallintaa Adeona PIM -järjestelmällä

Aspo-konserni on ottanut käyttöön Adeona PIM -järjestelmän tuotetiedon keskitettyyn hallintaan. Adeonassa ylläpidetään konsernin eri yritysbrändien tuotetietoa usealla kielellä.

Adeona PIM on integroitu Aspon Infor M3 -toiminnanohjausjärjestelmään sekä Infor M3 e-Sales -verkkokauppaan. Adeonasta tuotetaan Aspon eri yritysbrändien verkkokauppoihin rikastettua tuotetietoa: tuotekuvauksia, tuotekuvia sekä liitteitä. Adeonan aineistonhallinnan avulla Aspo saa jaeltua kaiken digitaalisen aineiston tehokkaasti sekä sisäiseen käyttöön että sidosryhmille.

Seuraavaksi Adeonan avulla tehostetaan muita markkinoinnin prosesseja, esimerkiksi printtiaineiston tuotantoa sekä tuotteiden markkinointia verkkosivuilla.

Canter vastasi Aspon ratkaisun toimittamisesta sekä vastaa jatkossa järjestelmän tuesta, ylläpidosta ja jatkokehittämisestä. Lisäksi Canterin asiantuntijat tukevat jatkossakin Aspon eri yritysbrändejä rikastavan tuotetiedon hallinnan kehittämisessä ja markkinointiprosessien tehostamisessa.

 

Lisätietoja:

Rami Valonen, ICT-Manager, Aspo Oyj, rami.valonen@aspo.com, puh. +358 40 573 4822
Patrik Palatz, toimitusjohtaja, Canter Oy, patrik.palatz@canter.fi, puh. +358 40 774 1200

 

Aspo Oyj

Aspo on monialayhtiö, joka omistaa ja kehittää liiketoimintoja Pohjois-Euroopan lisäksi idän kasvumarkkinoilla keskittyen vaativiin B-to-B -asiakkaisiin. Vahvojen yritysbrändien, ESL Shipping, Leipurin, Telko ja Kaukomarkkinat, tavoitteena on olla toimialojensa markkinajohtajia. Ne vastaavat omasta toiminnastaan, asiakassuhteistaan ja niiden kehittämisestä. Kokonaisuutena ne tuottavat Aspon liikearvon. Aspon konsernirakennetta ja liiketoimintoja kehitetään pitkäjänteisesti ilman ennalta määriteltyä aikataulua. Aspo-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 482 M€. Aspolla on toimintaa 17 maassa.

www.aspo.com