PALVELUPÄÄLLIKKÖ | SERVICE MANAGER

Canter on suomalainen ohjelmisto- ja asiantuntijatalo. Autamme arvojemme mukaisesti yrityksiä tekemään tuotetiedosta kilpailuedun oman Adeona PIM tuotetiedonhallinnan ohjelmistomme avulla. Canter haluaa olla alansa halutuin teknologiakumppani ja työnantaja. Kaupallisen tuotetiedonhallinnan johtavana toimijana teemme joka päivä töitä vaikuttavampien tuotekokemusten ja paremman ostamisen puolesta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Haluamme myös olla asiakkaillemme paras kumppani ja uskomme siihen, että pitkäikäiset asiakassuhteet vaativat luottamusta ja laadukasta asiakaspalvelua. Etsimme nyt 18 hengen tiimiimme asiakaspalveluhenkistä ja hallitusta kaaoksesta nauttivaa

Palvelupäällikköä

kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen.

Palvelupäällikkönä vastuullasi on Customer Support -toimintojemme kokonaisvaltainen koordinointi ja kehittäminen sekä liittyvä asiakasviestintä. Tehtävässäsi tuet asiakkaidemme päivittäistä työskentelyä heidän Adeona-ratkaisujensa parissa sekä edistät asiakkaidemme palvelupyyntöjä yhdessä ohjelmistokehittäjiemme ja asiakasvastaaviemme kanssa. Tarjoamme sinulle mukavan ja osaavan tiimin ympärillesi ja mahdollisuuden kehittää roolia haluamaasi suuntaan. Kokemuksesi karttuessa ja kiinnostuksesi mukaan voit ottaa myös kokonaisvastuun nimettyjen asiakkuuksien hoitamisesta tai esimerkiksi Adeona-yhteisön kehittämisestä. Pienessä ja startup-henkisessä yrityksessä pääset tekemään ja vaikuttamaan asioihin laaja-alaisesti.

Työssäsi palvelupäällikkönä keskustelet päivittäin sekä omien ohjelmistokehittäjiemme että eri toimialoilla ja funktioissa toimivien asiakkaiden edustajien kanssa. Lisäksi tuotat kuukausittain sisältöä Adeona-ohjelmistojen käyttäjien hyödyksi. Luonteeltasi olet systemaattinen ja itseohjautuva. Hyvän paineensietokyvyn ansiosta nautit satunnaisista tulipaloista ja useiden erilaisten asioiden edistämisestä rinnakkain. Rauhallisten arkirutiinien ohessa suunnittelet tapoja kehittää Customer Support -toimintojemme prosesseja oman ja työkavereidesi viihtyvyyden parantamiseksi. Et jäädy yllättävien ongelmatilanteiden edessä, vaan pusket itsesi ja tiimisi niistä läpi reippaalla ”get sh*t done” -asenteella.

Edellytämme sinulta:

  • Ystävällistä ja asiakaskeskeistä tyyliä hoitaa asioita
  • Kokemusta projektien tai vastaavien kokonaisuuksien hallinnasta
  • Ymmärrystä ohjelmistokehityksen periaatteista ja lainalaisuuksista
  • Erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • Hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Lisäksi arvostamme:

  • Ammattikorkeakoulu- tai yliopistotutkintoa tekniseltä tai kaupalliselta alalta
  • Aikaisempaa kokemusta ohjelmistokehityksestä, integraatioista tai DevOpsista
  • Aikaisempaa kokemusta tuotetiedonhallinnan ratkaisuista
  • Aikaisempaa Service Desk tai Customer Support -kokemusta
  • Aikaisempaa kokemusta monikanavaisista ja monikielisistä julkaisuista

Lue lisää Canterista työpaikkana täältä ->

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi sähköpostilla osoitteeseen rekry@canter.fi otsikolla Palvelupäällikkö.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Customer Operations Mervi Halme
mervi.halme@canter.fi, puh: +358 40 040 9700, 7.1.2021 alkaen.

Älä mieti liian pitkään, sillä aloitamme haastattelut viipymättä ja täytämme paikan heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Työsuhteen aloittamisajankohdasta voimme sopia joustavasti.

Open application

Send your open application via email to rekry@canter.fi
We maintain applications for 12 months.