nps

Suositteluindeksi NPS 79

Vuosittainen NPS-tutkimuksemme on toteutettu ja jälleen kerran, kiitos ihanat asiakkaamme, saimme teiltä erittäin korkean suositteluhalukkuuden! Niin NPS-arvomme, kuin vastaajamääräkin kasvoivat viime vuodesta.

2018 – NPS 79
2019 – NPS 77
2020 – NPS 79

Olemme nöyrän kiitollisia siitä, että niin moni on valmis meitä suosittelemaan.

NPS 2020

NPS -mittauksessa asiakkaalta kysytään kuinka todennäköisesti suosittelisit Canteria tuttavallesi tai kollegallesi asteikolla yhdestä kymmeneen. NPS -luvun laskennassa lasketaan yhteen suosittelijat, jotka antoivat 9-10 ja vähennetään tästä luvusta arvostelijat, jotka antoivat 0-6. Suurin osa asiakkaistamme on selkeitä suosittelijoita ja arvostelijoita ei löytynyt yhtään.

NPS-luokituksemme on selkeästi alan keskiarvoa korkeampi, kuten voit lukea esimerkiksi tästä artikkelista.

Tässä muutama vapaa kommentti tutkimuksesta:

Personnel is very professional and knowledgeable. Attitude is wonderful and positive. Customer-driven product development.

Very good experience for many years about the PIM tool you have provided.

Olen saanut aina nopeaa ja hyvää palvelua. Ongelmat ovat ratkenneet nopeasti. Kehitystyössä otetaan huomioon asiakkaan tarpeet.

Aina saa apua ja ratkaisuehdotuksia nopeasti ja palvelu on erittäin ystävällistä.