Luovuuden ja automaation yhteispeli markkinoinnissa

Ilmoittaudu maksuttomaan englanninkieliseen julkaisuautomaatio-webinaariin, jonka järjestämme saksalaisen kumppanimme priintin kanssa torstaina 7.5.2020 klo 9.00 – 9.30

Printti on edelleen tärkeä osa menestyvää 360 ° -sisältöstrategiaa. Tuotemateriaalien, kuten postikorttien, esitteiden, luetteloiden ja pakkausten, tuotetiedot säilyvät paljon pidempään kuin digitaaliset sisällöt. Useimmilta yrityksiltä vie kuitenkin paljon aikaa ja vaivaa, että sisältö saadaan hyvin suunniteltuun, painettuun muotoon.

Jaamme kanssanne konkreettisia vinkkejä ja käytännön esimerkkejä siitä, kuinka automaation avulla voidaan säästää sekä aikaa että vaivaa säilyttäen luova vapaus asiakaskohtaisten tuotekokemusten luonnissa.