Tuotetiedonhallinta PIM webinaari
Webinaari – Kuinka hallita tuotetietoa tehokkaasti moneen kanavaan
Tervetuloa tiistaina 22.9. klo 9.00 – 9.45 webinaariimme inspiroitumaan ja saamaan vinkkejä kuinka yrityksenne voi kasvattaa myyntiä paremmalla tuotetiedolla.
- Miksi tuoteyritysten tulisi viimeistään nyt keskittää tuotesisältöjen hallinta?
- Miten varmistat, että pystyt jakelemaan oikeaa tuotesisältöä oikea-aikaisesti eri myyntikanaviin jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä?
- Kuinka ylläpidät tuotesisältöjä helposti ja tehokkaasti?
Saat vastauksen muun muassa näihin kysymyksiin webinaarimme aikana, jossa annamme käytännön vinkkejä tuotetiedonhallintaan esimerkkien kautta.
Webinaarin jälkeen saat käyttöösi tuotetiedonhallinnan oppaan, jonka avulla näet, kuinka yrityksesi pääsee sopivan kokoisin askelin, mutta tehokkaasti tuotetiedonhallinnan kanssa vauhtiin.
Webinaarin asiantuntijat
Patrik Palatz
CEO, Canter Oy
Patrik on Canterin toimitusjohtaja ja oman elämänsä rokkitähti, joka innostuu datasta, brändeistä, ihmisistä ja elinikäisestä oppimisesta. Patrikilla on pitkä kokemus kaupallisen tuotetiedon hallinnan kehittämisestä mm. teollisuuden ja kaupan alan yritysten parissa.
Minna Andersson
Head of sales & Marketing, Canter Oy
Minnalla on kokemusta myynnin digitalisoinnista, markkinoinnista ja brändinhallinnasta neljännesvuosisadan ajalta. Minna on ollut osana sekä johtanut kansainvälisiä markkinointitiimejä niin globaaleissa kuin kotimaisissakin organisaatioissa. Viime vuodet Minna on keskittynyt vaikuttavampien tuotekokemusten kehittämiseen keskitetyn tuotetiedonhallinnan avulla.