Kenen kannattaa tarttua tarjoukseen?

Onko yrityksellänne useita tuotteita joihin liittyy tuotesisältöjä, kuten kuvia, tekstejä, tuotetietoja ja dokumentteja? Julkaisetteko tietoja useisiin kanaviin ja materiaaleihin, kuten verkkosivuille, verkkokauppaan, tarjouksiin, hinnastoihin, Excel-tauluihin, PowerPoint -esityksiin ja myymälämateriaaleihin?

Haluatko nähdä parhaita käytäntöjä tuotesisältöjen monikanavaiseen hallintaan, joilla varmistetaan yhtenäinen tuotekokemus kanavasta riippumatta? Palvelutarjontaamme kuuluu juuri näihin asioihin liittyvä konsultointi. Nyt tarjoamme teille tutustumistarjouksena tunnin maksuttoman konsultoinnin.

Mitä tutustumistarjoukseen kuuluu?

Maksuton konsultointitarjous pitää sisällään seuraavat:

  • Online -ennakkokysely
  • Ennakkokyselyn pohjalta tehty yrityskohtainen konsultointi kasvotusten
  • Katsaus omnikanavaisen tuotesisällönhallinnan parhaisiin käytäntöihin
  • Käytännön esimerkkejä

Tuotetiedonhallinnan merkitys liiketoiminnalle

Menestyksekäs liiketoiminta edellyttää tehokasta tuoteprosessia, jolla tuotetaan odotukset ylittävä asiakaskokemus kaikkialla, missä tuotteista viestitään oli kyseessä sitten verkkosivut, tarjous tai käyttöohje. Keskitetyn tuotetiedonhallinnan avulla tuotetiedon lisäarvo liiketoiminnalle saadaan maksimoitua.

Myynnin kasvua ja tehoa tuoteprosessiin

Adeona PIM -tuotetiedonhallinta ja Adeona Sales Tool -julkaisuautomaatio ovat yhdessä asiakkaittemme kanssa kehittämiämme ratkaisuja sisältäen ohjelmiston lisäksi myös toimtatapojen muutoksen. Ratkaisujen avulla olemme auttaneet esimerkiksi Rautakeskoa, jonka monikielisten verkkosivujen tuotesisällöt ylläpidetään toimittamassamme Adeona PIM -järjestelmässä. Mediq Finland julkaisee automatisoidusti sähköisiä ja painettuja tuotekatalogeja ja Martela tekee keskitetyn tuotetiedonhallinnan avulla tuotekortteja ja hinnastoja. Lue lisää tuloksista, joita asiakkaamme ovat tuotetiedonhallinnan ja julkaisuautomaation avulla saavuttaneet.